מתנות לאורחים בחתונה שעושות טוב לקהילה

אנחנו ממש אוהבים את הקונספט של מתנות לאורחים בחתונה. הזוגות המוקפים באהבה ביום החתונה שלהם, יכולים להוקיר תודה בדרך סימבולית ויפה לאורחים שחגגו עמם, בעוד האורחים מקבלים מזכרת כיפית מהאירוע. 

אם זה נשמע כמו משהו שהייתם רוצים בחתונה שלכם, ודאי תשמחו לשמוע על האופציה הבאה: לשלב מתנות לאורחים בחתונה יחד עם נתינה לקהילה. אנחנו בעדן-גן האירועים, רואים בנתינה לקהילה ערך עליון, כשהצבנו לנו למטרה לעשות את המיטב ולתרום לקהילות שונות בחברה. 

אספנו במיוחד עבורכם כמה רעיונות מעולים למתנות לאורחים, המיוצרים על ידי מיזמים ועמותות שונות ברחבי הארץ. כך, לא רק שתשמחו את האורחים שלכם, אלא גם תקבלו ערך מוסף בכך שתעניקו בחזרה לקהילה. מהמם, לא?

מתנות קטנות בסימן חברתי

על המיזם: חנות האונליין מתנות קטנות בסימן חברתי הוקמה על ידי מורן חסיד, מתוך רצון להעניק לאנשים המתמודדים עם מגבלות נפשיות הזדמנות להשתלב בעולם העבודה. המתנות מיוצרות ונארזות במפעלים בהם מועסקים אותם נשים וגברים, וברכישת המוצרים שנוצרו על ידם תתרמו לליין יצירה שכולו עשיה חברתית. 

המתנות: תוכלו למצוא באתר מגוון מתנות, ביניהן – מארזי זרעים לשתילה, סוקולנטים, ערכות דבש, סבונים טבעיים, מחזיקי מפתחות, מארזי עוגיות, קעריות קרמיקה, חליטות תה ועוד ועוד. 

לאתר:  https://www.besocial.co.il/

להזמנות: מורן חסיד – 054-9774970

 

TNX – קבוצת שכולו טוב

על המיזם: מיזם ייצור ומארז המתנות של TNX הוקם מתוך מטרת-העל הבאה: יצירת הזדמנויות שוות עבור נשים וגברים המתמודדים עם מגבלה נפשית, תוך שילובם בתעסוקה, בחברה ובקהילה. כל שלב בתהליך מבוסס על עבודתם, החל מייצור המוצרים, דרך אריזתם ועד תפעול אתר האונליין – הכל כדי לסייע להם לרכוש כישורים שיסייעו להם להשתלב בהמשך בשוק העבודה.

המתנות: מגוון המתנות רחב ביותר וכולל עציצי בטון עם צמחים, צנצנות גרנולה, ערכות להכנת עוגות, קופסאות שוקולדים ממותגות, נרות ריחניים ושלל מתנות נוספות.

לאתר:  https://tnx.co.il/ 

להזמנות: 072-3937736

מאפיית ילדודס

על המיזם: מאפיית ילדודס הוקמה בבית הילדים נווה חנה שבקריית גת, המשמש בית חם ל-120 ילדים בגילאי 4-18 המגיעים מרקע סוציו אקונומי קשה. המאפייה הנה פרויקט חינוכי המלמד ילדים ונוער על עשיה ועבודה, מתוך מטרה לסייע להם להשתלב בהמשך בעולם התעסוקה. כל הכנסות המאפייה מיועדות לרווחת הילדים וטיפוח המקום, המשמש עבורם בית. 

המתנות: המאפייה מתמחה באפיית לחמים, חלות לשישי, עוגיות מקמח מלא ונבט חיטה בהנחייתו של אמן לחם שוויצרי. 

לאתר: https://www.yeladudes.org.il/

להזמנות: יניב – 050-3480875

עציץ טרי

על המיזם: הסיפור מאחורי מיזם עציץ טרי מתמקד בהעסקת בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית מעמותת עמיחי הנמצאת בהוד השרון. במסגרת המיזם, העובדות והעובדים מייצרים עציצים וערכות לגידול תבלינים בעציצי פח. השאיפה המרכזית של עציץ טרי הנה להרחיב את אפשרויות התעסוקה של בעלי מוגבלויות בדרך מגוונת, מאתגרת ומתגמלת בסביבת עבודה נעימה ומעצימה. 

המתנות: מדובר בעציצים, אבל לא סתם עציצים, אלא עציצים עשויים פחיות שימורים בשימוש חוזר, בהם נשתלים צמחים הממותגים בשמות משעשעים ומתוקים. 

לאתר: https://www.atzitztari.co.il/ 

להזמנות: 09-8667181

 

Joy&

על המיזם: סטודיו Joy& הינו מקום עבודה בו מועסקים עשרות עובדות ועובדים בעלי צרכים מיוחדים – החל מפגועי נפש, דרך לקויי ראיה ועד נכי צה״ל, לכולם יש מקום בסטודיו. העבודה בסטודיו נעשית לצד בעלות ובעלי מקצוע מומחים, המעניקים כלים מקצועיים לעובדות ועובדי הסטודיו. מדובר במקום עבודה המעסיק את משתקמיו בשכר שעתי הוגן ועם תנאים סוציאליים המאפשרים להם להתפרנס בעובד. 

המתנות: שלל מתנות שונות יוצאות מתוך הסטודיו – קרקרים עשויים עבודת יד, סבונים, תליוני ריח, יינות, שוקולדים ורבות נוספות.

לאתר:  https://www.andjoy.co.il/ 

להזמנות: 03-9011735

אקימרקט – עמותת אקים ישראל

על המיזם: עמותת אקים ישראל – הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית ולמשפחותיהם, הקימה את אקימרקט. המיזם מציג בחנות אונליין מגוון מתנות מיוחדות ויפות, בעלות טביעת האצבע של אמניות ואמני אקים. ההכנסות עבור כל רכישה תסייע בקידום תעסוקת נשים וגברים עם מוגבלות, בכך שתאפשר לעמותה להמשיך לקיים את פועלה.

המתנות: אוסף יפהפה של עבודות יד שונות, חלקן עשויות קרמיקה וחלקן חומרים אחרים. ביניהן תוכלו למצוא חמסות, לבבות דקורטיביים, ציפורי קרמיקה ועוד.

לאתר ולהזמנות: https://akim.org.il/akimmarket/ 

עמותת בדרך אל – בית ספר בטב״ע

על המיזם: העמותה הוקמה בשנת 2009 על ידי זוג הורים לילדה מיוחדת, כאשר בבסיסה בית ספר לחינוך מיוחד ומרכז תעסוקה ופנאי עבור בעלות ובעלי מוגבלויות. המוצרים והשירותים במרכז התעסוקה נוצרים על ידי העובדות והעובדים בהם, כשהם רוכשים כלים מקצועיים שונים, משתתפים במיזמים ומקבלים שכר על עבודתם. 

המתנות: במסגרת המיזם ישנו מגוון רחב של מתנות לאורחים – כלי קרמיקה, מוצרי בטון, פריטי טקסטיל ומארזים שונים. 

לאתר ולהזמנות: http://www.bateva.org/ 

יש לכם רעיונות נוספים למתנות מהממות שנותנות בחזרה לקהילה? נשמח לשמוע מכם על מיזמים ועמותות שעושים זאת ולצרף אותם אל ההמלצות שלנו. צרו קשר