חתונות חורף 2023- טרנדים ששווה להכיר

אם תשאלו אותנו פה בעדן-גן האירועים, מספיק זרזיף של גשם כדי שניכנס למצברוח חורפי. אחרי קיץ ארוך וחם במיוחד, כל מה שמתחשק לנו הוא לצלול לאוירה חורפית נקיה ומרעננת, מלווה בסוודרים רכים, גשם שנוקש על החלון וספל קפה.

אחד הדברים הנוספים שאנו מחכים לו במיוחד החורף הוא, איך לא, חתונות החורף באולם השקוף שלנו, מלא הצמחיה – ואם אתם קוראים את המילים הללו, כנראה שאתם נמנים בין הזוגות שמתכננים בימים אלו את חתונת החורף שלהם. בהנחה וצדקנו, יש לנו תחושה שהאינפורמציה שליקטנו כאן תשמח אתכם. חקרנו, בחרנו וריכזנו עבורכם טרנדים משובחים במיוחד לקראת חתונת החורף שלכם, שיצליחו להביא את כל הקסם והיופי שקיימים בחורף בקלילות. שנתחיל?

קונספט: בוטניקה שמחלחלת פנימה

אחד הדברים שאנו הכי גאים בהם בעדן-גן האירועים הוא הטבע והחוץ, והעובדה שניתן לשלב אותם גם בחתונת חורף. החלונות הענקיים שלנו משקיפים אל עבר המדשאות והגן הירוק שלנו, ויוצרים מעטפת בוטנית יפהפיה שנוכחת גם בחלל הסגור שלנו בצמחיה ההידרופונית – אם תרצו, זו הפרשנות שלנו ללהכניס את החוץ פנימה.

הטיפ שלנו: שלבו אלמנטים בוטניים של צמחיה ועלים ירוקים בעיצוב השולחנות, עמדות שונות ובחופה, כדי לחזק את תחושת הטבע הרענן גם בפנים.

שולחן ארוך ופינות ישיבה מעוצבות עם שפע צמחיה ירוקה בתוך מבנה חממה

rockmywedding.co.uk- photography by AHR Photos

 

ענפים ירוקים תלויים מהתקרה מעל שולחנות עץ ארוכים מעוצבים בלבן וצמחיה ירוקה

greenweddingshoes.com

סטייל: קוזי וביתי

מכירים את התחושה החמימה והמופלאה של לחזור הבייתה אחרי יום קפוא וסוער? אחת הדרכים להפוך את הוייב בחתונה שלכם לכזה בדיוק, הוא ליצור עיצוב שמשדר חמימות ביתית. שלבו אלמנטים שלקוחים מהמרחב הביתי, בין אם בעמדות שונות, בחופה, או במרכזי השולחנות, וכך תיווצר תחושה נעימה של בית.

הטיפ שלנו: השילוב המנצח עבורנו ליצירת קוזיות בעיצוב הוא שטיחי וינטאג׳, תאורה חמימה ופינות ישיבה מזמינות וכיפיות. נסו את זה, ולא תתחרטו.

שטיח עתיק לצדדיו כדים עם צמחיה ונרות לבנים, על רקע קיר בריקים עם תאוה מעוצבת

weddingchicks.com

 

שטיח עתיק ועליו ספה ירוקה עם כריות בד, כורסא בבורדו וכורסא בבז' על רקע מעקה מדרגות מקושט בצמחיה ירוקה

Chellise Michael photography- junebugweddings.com

גוון דומיננטי: טרקוטה

התקופה האחרונה הייתה, אם תשאלו אותנו, תור הזהב של הצבעים החמימים והטבעיים. הגוון האהוב עלינו לחתונות החורף הוא של טרקוטה, שמצליח להוסיף בקלות תחושה מזמינה ונעימה בכל אזור בו הוא נוכח.

הטיפ שלנו: בחרו בכמה אלמנטים בעיצוב השולחנות הכוללים טרקוטה על גווניה כדי לקבל בקלות אוירה חמימה וכיפית – נרות, מפיות, או ראנרים.

שולחן מעוצב עם כלי אוכל, נרות, פרחים וראנר בצבעי טרקוטה, זהב, אדום, כתום וירקרק

junebugweddings.com- Monique Serra photography

 

שולחן עץ מעוצב עם כלי אוכל, נרות, פרחים וראנר בצבעי טרקוטה וירוק

LEONNE PHOTOGRAPHY -WORKSHOP | happyvintage.nl

קוקטייל: סנגריה חמה

אין דרך אחרת לומר זאת מלבד שאנחנו סאקרים של סנגריה חמה. מדובר במשקה החורפי האולטימטיבי, חמים, עשיר בתבלינים, שמציף אותנו באוירת חורף רומנטית של עיירת סקי. בעדן-גן האירועים מדובר בטו-גו דרינק שלנו בימי החורף הקרירים, ואנחנו אוהבים אותו עד מאד.

הטיפ שלנו: אם בחרתם ללכת על עמדת סנגריה, עצבו אותה כך שתשלים את החוויה החורפית. הוסיפו בקבוקי וינטאג׳ דקורטיביים, פירות, כוסות מיוחדות, ושלל אלמנטים שישדרגו את הלוק והאוירה.

כוסות זכוכית עם משקה סנגריה חמה מקושטות בפלחי תפוז ולימון מקלות קינמון וכוכבי אניס

tidymom.net

 

יד אוחזת כוס עם סגריה חמה עם פלח תפוז, מקל קינמון וכוכב אניס

berrybuzz.calgiant.com

פריט עיצובי: כדורי דיסקו

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בעיצוב חתונות חורפיות הוא הדרמה והגלאם. במקרה הזה, החלטנו להוסיף אליהם אוירת רטרו, המגיעה בדמות האקססורי החמוד והמגניב ביותר שקיים: כדור דיסקו. עיצוב חורפי, לטעמנו, הוא התירוץ המושלם להכניס קצת בלינג – וכדורי הדיסקו יביאו את הנצנוץ המדויק והקולי שכל חתונת חורף זקוקה לו.

הטיפ שלנו: הטריק כאן הוא הכמויות, ולטעמנו, לשלב כדורי דיסקו מרובים יניב את האפקט הרצוי. למשל, במספרי ההושבה, מעל השולחנות, או מפוזרים ברחבי החלל.

מקבץ של כדורי דיסקו בשילוב צמחיה ירוקה תלוי מהתיקרה

hitched.co.uk

 

כדורי דיסקו קטנים עם פתקי שמות תלויים על קיר ירוק

photography by Kendalannnne

 

כדורי דיסקו תלויים מעל שולחן עץ ערוך ומעוצב עם פרחים, נרות ומפיות בצבעים כתום, בורדו וורוד

whimsicalwonderlandweddings.com- Michelle Huggleston Photography

שושבינים: סבא וסבתא

אין ספק שהקלאסיקה של ילדות וילדי המשפחה כשושבינים היא אופציה מוצלחת, אך גם כאן ניתן להוסיף גיוון ולשלב דמויות אהובות נוספות בחיינו: סבא וסבתא. נראה לנו שכשמדובר בבחירה בסבא וסבתא כשושבינים שלכם, זה לגמרי ווין-ווין, כשמצד אחד מדובר בהברקה חמודה ובלתי נשכחת, ומצד שני, ברגע מרגש במיוחד עבור סבא וסבתא שלכם, שיזכו ללוות אתכם בדרך לחופה.

סבא בחליפה וסבתא בשמלת ערב מפזרים עלי כותרת בשביל בדרך לחופה

junebugweddings.com

 

שתי סבתות מחייכות ומפזרות עלי כותרת בשביל המוביל לחופה

arkansasonline.com

 

זוג מבוגר בלבוש חגיגי בצבע ורוד מפזר עלי כותרת בדרך לחופה

chelseadonohu.com

מקווים שהצלחתם למצוא את כל ההשראה שהייתם זקוקים לה. ניפגש בחתונות החורף המהממות, הקוזיות והמרגשות שלכם!