חתונה ביום ראשון- 5 סיבות משכנעות למה זה רעיון מצוין

אז החלטתם להתחתן והמשימה הבאה היא לבחור תאריך. ובכן, אל תמהרו לסמן ביומן את החמישי הפנוי הבא! יום ראשון יכול להפתיע אתכם ולהיות בחירה מעולה ונכונה.
עם אלפי חתונות מאחורינו, אנחנו כבר יודעים טיפ אחד או שניים על איך לעשות את זה נכון. ואחד הסודות שלנו הוא… יום ראשון!
כן כן, שמעתם נכון. יום ראשון יכול להפתיע אתכם ולהיות בחירה מעולה ליום החתונה, ופה הסיבות למה🤩

1. זמינות ספקים 👌

אתם בטח רוצים את הצלמ.ת התותח.ית שכולם עומדים אצלו.ה בתור שיתעדו כל רגע מרגש באופן מושלם, את הדי ג’יי הכי הכי שינגן את המוזיקה שאתם אוהבים ושיודע.ת להרים מסיבה, ושהמאפר.ת ומעצב.ת שיער יהפכו אתכם למלכות ומלכים.
הם יהיו הרבה יותר זמינים ביום א’ וסבירות גבוהה יותר שתוכלו לבחור את מיטב הספקים לחתונה בלי פשרות.
ועוד משהו- לא רק שהם פנויים יותר ביום ראשון, הם גם הכי רעננים אחרי המנוחה בסופ”ש ולא מותשים מכל השבוע!

2. חיסכון בתקציב 💰

התקציב שלכם יעוף על זה! ספקים בתחום החתונות לרוב גמישים יותר במחיר ביום ראשון בגלל שפחות מבקשים אותו. הזדמנות לחסוך מאות ואף אלפי שקלים! תוכלו להשקיע בדברים הכי חשובים לכם בחתונה וגם בירח דבש.

3. מסיבה עד אור הבוקר 🎉

כן, גם ביום ראשון! הסירו חשש מליבכם, תאמינו לנו שהיא לא תיגמר מוקדם, יש לנו המון עדויות 😉
בימינו, עידן העבודה ההיברידית, רבים לא חייבים לקום מוקדם לעבודה למחרת ויכולים ליהנות מהמסיבה עד הסוף.
סוד קטן – גדול: האורחים שבאמת אוהבים אתכם ומלאי אנרגיות ירקדו איתכם עד השעות הקטנות בבוקר, בלי קשר ליום השבוע. אל תוותרו על היום רק בגלל אגדה אורבנית וסטריאוטיפים!

4. אורחים מחו”ל ✈️

רוצים שהדודה שרה מלונדון ובן הדוד מ NYC יהיו איתכם? אם יש ברשימת המוזמנים אורחים קרובים המגיעים מחו”ל על מנת להשתתף בשמחה, יום ראשון מגביר את הסיכויים שיוכלו להגיע, כי טיסות ולוחות זמנים נוחים יותר. עוד סיבה ללכת על יום א’!

5. אורחים זמינים ומרוצים 😀

יום ראשון יכול להיות נוח יותר להרבה אנשים שרוצים לבוא לחתונה שלכם. פחות תוכניות מתנגשות כמו סופ”ש מלא ונסיעות שישי-שבת. אם תודיעו מספיק זמן מראש, יש סיכוי טוב שמיטב החברים ובני המשפחה יוכלו להגיע ולשמוח איתכם ביום המיוחד הזה. אורחים שמחים = אווירה משוגעת!

אז מה דעתכם על יום ראשון לחתונה? אנחנו בטוחים שזה יכול להיות בחירה מנצחת ויום מצוין להתחיל בו את הפרק החדש והמרגש בחיים שלכם 💍!

צריכים עוד טיפים, המלצות או סתם מישהו להתלהב איתכם על החתונה המגניבה שממתינה לכם? אנחנו כאן בשביל זה! צרו איתנו קשר עכשיו לפרטים על איך להפוך את יום ראשון לחתונת החלומות שלכם.
להתראות ברחבה 💃🕺