חתונה בימי קורונה: כל מה שתצטרכו לדעת

ארגון החתונה הוא תהליך שמלווה בשלל תחושות, רכבות הרים רגשיות ותכנונים. הקורונה שהגיעה אל חיינו (ולצערנו, מסרבת לעזוב) הוסיפה עוד שלל עניינים מורכבים שנערמים על התהליך המורכב הזה, שסביר להניח שאם אתם מתכננים את החתונה שלכם בימים אלו, הם מעסיקים אתכם מאד. לכן, בימים של אי-ודאות מתמדת, חשוב לנו לחזק לזוגות שלנו את תחושת הביטחון והשלווה שלהם. אנחנו מלווים אותם לאורך התהליך, מוצאים עבורם פתרונות ועורכים התאמות ושינויים שמותאמים לתקופת הקורונה. ממש כאן ריכזנו כמה מן ההתאמות הכי חשובות שעשינו בשביל הזוגות שלנו בתקופת הקורונה, מתוך אהבה גדולה ורצון לקיים את החתונות באופן הקרוב ביותר לויז׳ן שלהם. צילום: מורן מעין

מה אנחנו עושים בשביל הזוגות שלנו?

 

  • חוזה מבוסס מדרגות – החוזים שלנו עברו עדכון גרסה של ימי קורונה, והם מבוססים על מדרגות של כמויות אורחים שונות, כדי שבמקרה של התפרצות קורונה שתוביל לשינויים בהנחיות הזוגות שלנו יוכלו לבחור באיזו מדרגה הם בוחרים בחתונה שלהם. כך יצרנו רשת ביטחון שמאפשרת גמישות ותחושת ודאות בימים טרופים אלו.  
  • התחייבות רגע לפני החתונה – התחייבות על כמות המוזמנים היא עניין שמעסיק זוגות לא רק בתקופת הקורונה, ובימים של אי יציבות ההתחייבות מורכבת מתמיד. לכן, אנחנו מאפשרים לזוגות שלנו לעדכן אותנו ימים ספורים לפני החתונה על כמות האורחים הסופית (בהתבסס על חוזה המדרגות). 
  • סעיף דחיה בעקבות מחלה או בידוד – מה קורה בתרחיש בו מישהו מבני הזוג חולה בקורונה? או כשקרוב משפחה מדרגה ראשונה נמצא בבידוד? המציאות הסופר מורכבת של הקורונה הובילה אותנו להוסיף סעיף דחיה ללא עלות של האירוע בעקבות מחלה או בידוד של הזוג או משפחה מקרבה ראשונה המחזיקים תעודת מתחסן או מחלים תקפה. 
  • מרחבים פתוחים – המרחבים והמדשאות שלנו מהממים במיוחד, ובימי קורונה הם גם הופכים לפותרי-בעיות של ממש. השטחים הרחבים של הגן שלנו מאפשרים לקיים אירועים בהתאם להנחיות משרד הבריאות הנוגעות לכמות אנשים בשטח מסוים, כך גם השילוב של פנים וחוץ באולם ובגן שלנו. 

 

  • חו״ל ודחיות – כל נסיעה שמצריכה דרכון וחציית גבולות הופכת למורכבת בתקופת הקורונה, ודאי אם מדובר בקרובי משפחה מדרגה ראשונה שמתגוררים בחו״ל וצריכים להגיע לחתונה שלכם. במקרה וזה המצב עבורכם, חשוב שתעדכנו אותנו בשלב הראשוני של תכנון החתונה. כך, נוכל למצוא עבורכם את הפתרון המתאים במקרה של הגבלות שונות סביב החתונה שלכם.
  • אפשרות לדחיית האירוע – בתור מי שנמצאים לצידכם לאורך תהליך ארגון החתונה, אנחנו מתרגשים יחד איתכם ורוצים ממש כמוכם שהאירוע המהמם שלכם יתקיים כמתוכנן. הגישה שלנו היא מראש לעגן את אפשרות קיום האירוע במועד חלופי, כי אין ספק שבמקרה הזה עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אנו מעודדים את הזוגות שלנו לא לבטל את החתונה שלהם, במידה ולא יצליחו לקיימה ויאלצו לדחות במשך פעמיים, בהתאם לתנאים, לא נחייב אותם על דמי הביטול. 

 

הטיפים שלנו לחתונה בתקופת הקורונה:

  • הישארו מעודכנים – בתקופה כל כך דינאמית ומלאת שינויים, חשוב שתקפידו להישאר מעודכנים בכל השינויים בהנחיות משרד הבריאות והממשלה. ברגע שתהיו מעודכנים, תוכלו לבחור בצורה הכי נכונה עבורכם את המשך תכנון החתונה ולהחליט אם יש צורך בשינויים כלשהם. 
  • טפלו בהקדם באישורי ההגעה – כל פיסת מידע ודאית היא סופר חשובה בתקופת הקורונה, לכן, ההמלצה שלנו היא לא לחכות לרגע האחרון עם אישורי ההגעה, כדי שתדעו בדיוק מה מתרחש עם המוזמנים שלכם כמה שיותר זמן מראש. 
  • חוגגים מרחוק – על אף שמדובר בעובדה מבאסת, חשוב לדבר עליה – לא כל האורחים שהזמנתם יוכלו להגיע לחתונה שלכם, בין אם בשל מגבלות, בידודים או סיבות רפואיות שונות. חשוב שתתכוננו מראש לאפשרות הזו, בין אם בהיבט הרגשי ובין אם בהיבט הפרקטי של מציאת פיתרון עבור צילום חלקים מן החתונה כך שיוכלו לצפות בהם בזמן אמת. 
  • מתנות מותאמות קורונה – אם ניכנס לרגע לאווירת ״אם כבר-אז כבר״, הצעת ההגשה שלנו היא לחלק לאורחים שלכם מתנות ברוח התקופה. בקבוקוני אלכוג׳ל, סבונים מיוחדים, חליטות תה לחיזוק המערכת החיסונית או מסכות ממותגות – כל מה שיכניס קצת פאן ויעלה את החיוך בזמנים המורכבים הללו. 
  • שמרו על חיוביות – נכון שמדובר בקלישאה, אבל היא רלוונטית ונכונה מתמיד. אופטימיות היא הכל, וההמלצה שלנו היא להיכנס לסטייט-אוף-מיינד שכזה בכל מה שנוגע לחתונה שלכם (ואם אפשר גם לחיים עצמם, מה טוב). קחו נשימה, השתדלו לקחת את השינויים הבלתי צפויים בקלות, וזכרו – אתם מתכננים את חגיגת האהבה והביחד שלכם כזוג. זה לא הדבר הכי כיפי ומהמם שניתן להעלות על הדעת?
חתן וכלה תחת אוהל במבוק מעוצב על הדשא

צילום: מאיה אמדו