חתונת שישי בצהריים- כל מה שצריך לדעת

נכון שאנחנו לא אובייקטיבים, אבל יש משהו אקסטרה מהמם בחתונות שישי צהריים אצלנו. הגן הפורח, המים הכחולים, המדשאות הירוקות, השמש המלטפת – כל אלו מתחברים אל אוירה נינוחה וכיפית שמורגשת באופן מובהק כל כך בחתונות הצהריים שלנו.

מתחברים לכל זה? כנראה שאתם טיפוסים של חתונת שישי בצהריים. ובהנחה וצדקנו, יש לנו תחושה שהמידע הבא יהיה רלוונטי עבורכם במיוחד; ריכזנו את כל מה שכדאי לדעת על חתונות שישי בצהריים אצלנו, בעדן – גן האירועים. החל מטיפים שהם מאסט, דרך אינפורמציה חשובה, ועד כל האלמנטים שקיימים בגן שלנו והופכים אותו למקום האידיאלי לחתונות מסוג זה. שנתחיל?

אוירה קלילה ונעימה:

אילו היינו צריכים להגדיר את הוייב של אירועי שישי בצהריים במילה אחת, היא הייתה ״קסום״. אולי זו העובדה שמדובר ביום נטול פקקים ועבודה, יום שבת שמגיע ממש אחריו, או העובדה שאפשר לשלב בלוק משקפי שמש, אבל מה שבטוח הוא שהאוירה של צהריי יום שישי היא תמיד נעימה, קלילה, כיפית, חגיגית ולא מחייבת.

חופה לבנה על המים בגן ירוק שופע צמחיהצילום: יובל ענבר

מבט מלמעלה על גן האירועים: אולם אירועים דמוי פגודה על שפת מאגר מים כחול עגול, מוקף מדשאה ועצים. ברקע שדות ופרדסיםצילום: Marvin

 

קבלת פנים בגן האירועים, ערוגות צמחיה, כסאות בר ליד בריכת מים, פינות ישיבה תחת שמשיותצילום: עידן מרציאנו

התארגנות:

כיוון שהחתונות מתחילות בשעת צהריים מוקדמת, גם ההתארגנות שלכם לקראתה תצטרך להתחיל מוקדם. כמה מוקדם? אם נדייק, הספקים הראשונים (איפור ושיער) יגיעו אליכם לפנות בוקר. דאגו לשינה טובה בלילה שלפני כדי שתקומו רעננים ליום המיוחד שלכם, אם אתם אנשים של בוקר, זו לא תהיה בעיה עבורכם. בכל מקרה, זה הזמן לשלוף את האספרסו.

חתן וכלה עם משקפי שמש על רקע שדה תירסצילום: תומר מונטיליה

צילומים:

בחתונת הצהריים הלו״ז טיפה יותר צפוף. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם הצלמים שלכם בנוגע ללוקיישנים פוטוגניים בקרבת גן האירועים, או להצטלם בגן עצמו בו יש אין סוף פינות צילום משגעות.

בעדן – גן האירועים תמצאו מדשאות, בריכות נוי וטבע יפיפה, וסביב הגן ישנם שלל נופים פסטורליים, שדות ופרדסים שישמשו תפאורה מושלמת עבור צילומי הזוגיות שלכם.

חתן וכלה צועדים בשביל אבנים בגינה בעדן- גן האירועיםצילום: אייל אלמליח

 

שורה של חתן ומלוויו חושפים גרביים צבעוניות בשדה כרוביותצילום: רועי חרזי

 

חתן מרים את הכלה בחיבוק בטבעצילום: Flea studio

 

חתן וכלה ומלוויהם קופצים בשביל ליד גדר קקטוסיםצילום: פוטוגנים

 

כלה צועדת בתלם בשדה כרוביותצילום: מורן מעין

מזג האויר:

הקונוטציה הראשונה שנלווית לחתונות צהריים היא קיץ. ובהתאמה, מרבית חתונות הצהריים נערכות בחודשים החמימים יותר (אפריל, מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר), הודות למזג האויר הנוח. בחתונות הצהריים הקיציות והאביביות שלנו אנו מציידים את הגן שלנו בשמשיות, מאווררים, צ׳ילרים וציליה, כשאת הארוחה והמסיבה אנחנו עורכים באולם השקוף והממוזג שלנו.

אורחים מפריחים בועות סבון ומוחאים כפיים לכבוד חתן המלווה בהוריו צועד לחופהצילום: לבנה צלמים

 

צמחיה הידרופונית שופעת תלויה מהתקרה מעל שולחנות ערוכים לאירוע באולם השקוףצילום: לבנה צלמים

 

חתן וכלה נישים על כתפיים במסיבת חתונה בשישי צהרייםצילום: Flea studio

ומה לגבי חתונות שישי צהריים בחורף?

בהנחה ומזג האויר מאפשר זאת, אנו ממקמים פינות ישיבה אלטרנטיבית ברחבי הגן שלנו, בעוד החתונה, הארוחה והמסיבה נערכות באולם השקוף והמחומם. כך, המוזמנים שלכם יהנו מנוף ירוק וטבעי שנשקף מבחוץ ומאוירה חמימה ונעימה בפנים.

חופה יפנית מעוצבת בפרחים במרפסת השקופה בגןצילום: ירין טרנוס

חופה מוקדמת:

בהנחה ותכננתם להתחתן דרך הרבנות, דעו שהיא עשויה להכתיב בשישי בצהריים את זמן החופה לשעות מסוימות. בחורף יש להתחיל עד 12:00, בקיץ עד 13:00, כדי להותיר זמן מספיק לפני כניסת השבת.
ההמלצה שלנו: גם אם תבחרו להינשא שלא דרך הרבנות, עדיין נמליץ לערוך את החופה בשעה מוקדמת כדי שתספיקו להנות מהנוף היפהפה של הגן שלנו, מהקולינריה המשובחת בארוחה, וכמובן, מהמסיבה.

עצים מלבלבים וכיסאות סביב בריכת מיםצילום: ירין טרנוס

 

חתן וכלה מוקפים באורחים צועדים יד בידצילום: Flea studio

כניסת השבת:

כשמדובר בכניסת השבת בחתונת שישי בצהריים, אחד הדברים הקריטיים הוא הלוקיישן של החתונה. במקרה שלנו, אנו ממוקמים באזור המרכז, כך שקיימת גישה נוחה למוזמנים המגיעים משלל אזורים ברחבי הארץ, המאפשרת למוזמנים שומרי השבת בחתונה שלכם להגיע בנחת לביתם, לפני כניסת השבת.

חתן וכלה נוסעים ברכב אספנות לבן בשדרת דקלים בחניה של עדן-גן האירועיםצילום: שי שחר

ערכת התרעננות:

כחלק מעסקת החבילה של חתונה בצהריי יום שישי, מגיעה העובדה שיכול להיות מעט חם. כדי שתוכלו לשמור על המוזמנים שלכם רעננים, ההמלצה שלנו היא להכין מראש ערכות התרעננות לשירותים – עם דאודורנט ספריי, מגבונים, סיכות, גומיות, אביזרים לתיקון איפור ועוד ועוד. זה טאץ׳ קטן, מרים וכיפי שחביב עלינו מאד, שהופך כל קפיצה של האורחים לשירותים למרעננת במיוחד.

אקססוריז כיפיים:

אוירת מסיבת הקוקטייל שנלווית לחתונות צהריי שישי מביאה איתה המון גלאם. הטיפ שלנו הוא למנף את הוייב הזה דרך אלמנטים שונים- קוקטיליים מיוחדים שאתם אוהבים במיוחד, עיצוב שמתכתב עם האוירה, לחלק אביזרים מתאימים לבילוי בחוץ כמו מניפות, משקפי שמש וכובעים (שאגב, מצטלמים מעולה).

כוסות קוקטייל מקושטות בנצנצים על רקע תפריט קוקטייליםצילום: לבנה צלמים

 

עמדה עם כובעים, מניפות, שלטים ופרחיםצילום: לבנה צלמים

 

עץ זית בגן האירועים לצד מאגר המים הכחולצילום: ירין טרנוס

מקווים שהצלחנו לרכז את התשובות עבור כל סימני השאלה וההתלבטויות בנוגע לחתונת שישי בצהריים.

חתן וכלה נוסעים ברכב אספנות לבן עם זנב פחיות בכביש בין שדותצילום שי שחר