דרים-טים: הכירו את נבחרת הספקים המומלצים שלנו

השלב המרגש של סגירת תאריך החתונה והלוקיישן נמצא מאחוריכם, וכעת אתם עומדים לפני צ׳ק ליסט של בחירת הספקים והספקיות שילוו אתכם בחתונה שלכם. כדי לחסוך מכם התלבטויות וכיתותי רגליים מיותרים, ריכזנו עבורכם במקום אחד רשימה אקסקלוסיבית של הספקים האהובים עלינו. צלמים, דיג׳ייז, מעצבים, צלמי מגנטים ועורכי טקסים – כולם נמצאים כאן, כל שנותר לכם הוא לבחור.

צילום סטילס

שחר דרורי
התמונות של שחר דרורי תמיד מספרות סיפור, כזה שלא ניתן להסתפק במילים בלבד כדי לתאר אותו. הן יפהפיות, מלאות שמחת חיים ותמיד מגיעות עם קריצה כיפית. 
טלפון: 0507-541511 https://www.instagram.com/drorishahar/

 

איתי אהרון
כשמדובר בצילום, החלק החשוב ביותר לאיתי אהרן הוא החיבור והתקשורת עם הזוגות אותם מצלם. כך, הוא מתעד אותם באופן הטבעי, המרגש והיפה ביותר ביום החתונה שלהם. 
טלפון: 0506-618830 https://www.instagram.com/itay_aharon_photographer/

 

ISO צלמים
הוייב של איזו צלמים עם הזוגות, החיבור האישי, האג’נדה וסטייל התיעוד המיוחד שלהם ביחד עם אהבה לאנשים בכל קשת הצבעים מייצרים תמונות מרגשות, מצחיקות ורומנטיות.
האנשים הם אלה שעושים את ההבדל, איזו צלמים – People like you.
טלפון: 0509-444041  https://www.instagram.com/isoweddings/

צילום וידאו

אביב וטלי
קלילים, כיפיים, מלאי הומור ויצירתיות – כך ניתן לתאר בקצרה את הסרטים שיוצרים אביב וטלי. עבור אלו מכם שחושקים בסגנון ייחודי באמת של סרטי חתונה, זו הבחירה עבורכם. 
טלפון: 0544-899991 https://www.instagram.com/aviv_tali/

דיג׳ייז

Zebra Music
קבוצת דיג׳ייז מוכשרים, כיפיים ומשמחים שיוצרים מוזיקה לאירועים בסגנון סופר ייחודי, כזה שלא נופל לקלישאות שעשויות להגיע לעתים בחתונות, ונתפר בדיוק עבור הזוגות שלהם.
טלפון: 03-6132705 https://www.zebramusic.co.il/

Final Drum
הרכב הדיג׳ייז של פיינל דראם מקפיד ליצור מנעד מוזיקלי רחב עבור הזוגות שלנו, כדי ליצור לכל אחד מהם את חוויית המוזיקה המתאימה ביותר עבור הסגנון שלו.
טלפון: 03-5537597  https://www.finaldrum.co.il/djs/

אקפלה
באקפלה תוכלו למצוא מגוון דיג׳ייז המנגנים בשלל סגנונות. הוייב הדינאמי והכיפי שלהם מדבק ויוצר אנרגיות מעולות שמורגשות היטב בכל חתונה בה הם מנגנים.
טלפון:  0523-586868  https://www.acapelladj.co.il/djs

DJ PONGO
מדובר בדיג׳יי מהסוג שתמיד מגיע בגוד-וייבז. דיג׳יי פונגו יקפיד לשמור על החיוך והאנרגיות של הזוגות שהוא מנגן עבורם לאורך כל החתונה, מתחילתה ועד סופה.
טלפון: 0547-261972  https://www.instagram.com/djpongo_galbahar

אליטה
בקבוצת הדיג׳יים והאמנים של אליטה ניתן למצוא חבורה מוכשרת ביותר, שמקפידה ליצור בכל חתונה מחדש חוויה מוזיקלית מהממת במיוחד.
טלפון: 073-3744666  https://www.instagram.com/elita.music/

עיצוב

LIATRIS
ניתן להגדיר את סגנון העיצוב של LIATRIS כטבעי, ייחודי ומלא סטייטמנט. בשימוש בפרחים, פלטות צבעים יפהפיות ושלל פריטים אקלקטיים היא יוצרת עיצובים נפלאים במיוחד.
טלפון: 0544-991335 ליאת https://www.instagram.com/liatrisevents/

 

אסנת מרקס
אם חשקה נפשכם בעיצוב בסגנון טבעי, שמח וצבעוני שלא לוקח את עצמו ברצינות, אסנת מרקס היא המעצבת שלכם, שמגיעה לפזר יופי וקסם שמותאם בדיוק עבור כל אחד מן הזוגות שלה. 
טלפון: 0547-919038 https://www.instagram.com/ossieot/

 

קשת הפרחים
הפרטים הקטנים הם אלו שהופכים את העיצובים של קשת הפרחים לייחודיים במינם, וכשהם מגיעים בליווי מכלול עיצובי יפה כל כך, אי אפשר שלא להתאהב בהם. 
טלפון: 0546-202353 ספי גואטה https://www.instagram.com/keshet_flowers/ פרחים לבנים וירק בחופת גזיבו לבן על במה לבנה. עלי כותרת לבנים על הדשא לפני החופה

 

 

צילום מגנטים

שוקו מגנטים
הסוד העומד מאחורי הצילום של שוקו מגנטים הוא אהבה אדירה לתיעוד הרגעים המאושרים, השמחים והמיוחדים כל כך בכל חתונה בה נמצאים.
https://www.instagram.com/shoko_magnetim/

מגנטינה
האג׳נדה של מגנטינה היא ללכוד את הרגעים המיוחדים, היפים והמרגשים בחתונות של הזוגות שלהם, תוך שמירה על איכות וסטייל בלתי מתפשר.
https://www.instagram.com/magnetina.il/

רבנים

הרב חננאל מעודה
טקסים לא ארוכים, קלילים, משולבי סיפורים שנוגעים לזוגות – כך ניתן לאפיין את הטקסים המרגשים והיפים של הרב חננאל מעודה. 
טלפון: 0508-755182

הרב חיים הבלין אם אתם מחפשים אחר השילוב של טקס חופה שיצליח להיות מצחיק וקליל מצד אחד, אך גם מרגש ונוגע ללב מצד שני, הרב חיים הבלין הוא הבחירה עבורכם. 
טלפון: 0528-367580

הרב נחמיה שמרלינג יחד עם הזוגות אותם מחתן, הרב נחמיה שמרלינג מקפיד ליצור טקס שיתאים לאופיים וצרכיהם, תוך שמירה על שיח פתוח ונינוח.
טלפון: 0505-552523

הרב שרון יוסף דגמי הטקסים של הרב שרון יוסף דגמי נערכים בהתאם לסגנון הזוגות אותם מחתן, כשאופיים מוכתב לאחר פגישה עמו.
טלפון: 0506-736718